tiden som inte finns

tiden som inte finns, kommer den någonsin att finnas?
tycker jag inte har tid till någonting längre
är det för att jag sagt nej till stress?
eller har jag bara mer att göra vilket leder till att man har
mindre tid till det där roliga.
tid till träning, vänner, nöjen,....

ibland kan man fundera vad man gör om dagarna
men nu har jag kommit på det
jag jobbar heltid
jag har en lägenhet att sköta
jag är världens bästa sambo vilket jag måste leva upp till
jag älskar att baka vilket leder till mycket hembakt
jag fördriver sällan flera timmar framför tv:n utan läser hellre min bok
jag fixar och donar - allt för en hemtrevlig lägenhet
jag jobbar extra då det finns tid - allt för att tjäna en extra slant (som jag typ aldrig kommer ha tid att göra av med?!)
jag lever upp till att vara den jag är - bara det tar ju sin tid?

så mina vänner, min kropp - förlåt
tiden för er finns när jag tillfredställt alla andra behov
hur och när den tiden finns det vet man aldrig
det får tiden utvisa

men jag älskar att leva mitt liv
livet utan stress
det är så bra!

__________________________________________________________________________________________

stressa mindre - lev bättre

L0ve
__________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback