No matter what you say about love

ibland, oftast, allt för många gånger
när man läser någons blogg så är det mest tråkigheter
eller jobbiga måsten man läser om.
typ som min
svartsvartsvart
låter som om man håller på att dö varje dag
men så är det väl inte?
tror att mitt svarta skrivande beror på att det är så
oootroligt skönt att få skriva av sig när det just är
svart
alldeles svart i tillvaron
eller när det verkligen är sådär
oootroligt underbart
ljust

...så fick jag det sagt...

_______________________________________________


den här veckan har börjat bra,
verkligen toppensuperbra!
linn var på middag hos mig
åhå vad jag har saknat henne!
galet
men nu ska vi se till att hålla ihop
inte låta dagarna gå och aldrig höras av
det är lätt hänt men...

sen igår var sara på middag hos mig
det blev senare ett iksupass - efterlängtat och skoj
sista passet för mig på en evighet tror jag
lär inte bli något mer iksu
lär bli något närmare mitt lilla kryp in
usm, träna eller så
slutar väl med att man sparar pengar och
ger sig ut i naturen för en liten träningssväng
men på vintern är det ju sååå kallt
så blir nog ett nytt kort på ett nytt ställe
tråkigt men sant
iksu i mitt hjärta

idag far mamma till spanien
- kul för henne, värre för mig
lillebror kommer på middag ikväll
blir trevligt

får bara hoppas på en fortsatt fin vecka
bortsett från igår då hösten bjöd på
ytterligare en depp. hatar höst
hatar deppiga kvällar
hatar att inte kunna somna
hatar med att vakna upp och känna
vad det värt att fälla tårar för en sån sak
det hjälper inte
än hur många tårar som faller så är allt
sig ändå likt
verkligheten är fortfarande kvar
verkligheten har inte försvunnit
tyvärr

men efter en eller flera tårar känns det ofta bättre
jag kan bara inte leva ett liv i ovisshet

_______________________________________________


No matter what you say about love

_______________________________________________

L0ve

_______________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback