typ de bästa av de värsta

ja, måste ju ha ett jobb som är det bästa, men av de värsta.
inte kul göra, men fina pengar! så jag klagar då inte!
idag blev det lite fix inne och sen fönsterputs! vackert!

idag har jag kommit fram till att allt i skolan är klart!
behöver inte gå dit nå mera nu? jo, inte slippr man skolan än inte...
imorgon anser jag mig ledig - det är skönt! blir som en liten långhelg,
kan jag ju behöva efter veckans arbetspass! ska förhoppningsvis få njuta av sol,
men tveksamt om det blir någon värme...vi får la se.

planerna för helgen är lite luddiga, men vet att helgen bara kommer susa förbi.
så plötsligt är det måndag - valsträning och lite vett och etikett inför balen! sen på tisdag
så är det dagen D, då man ska vara tjusig och vacker. spännande kommer det att bli!
stora förväntningar har man, men har lite saker kvar att fixa...¨tål inte att man ser mina
trosor genom klänningen, finns verkligen inge värre! så lite på att trosorna på twillan ska
sitta fint! måste kika på ett par örhängen också - har liiite beslutångest över vad det ska bli.
men som sagt, stan på lördag med hjärtat - då brukar allt lösa sig!

fredagskvällen är ännu oplanerad, får se vad vi hittar på. På lördag blire iaf middag med gänget
som ska hjälpa till att servera på Ingers 50 årsfest, blir skoj! sen äre ju morsdag på söndag,
inte att förglömma! ska bakas tårta! kommer bli intressant, mjölkfri prinsesstårta!!

ikväll äre scchlagertajm! hejja sweden!

L0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback