tillbaka till verkligheten

tillbaka till verkligheten - japp så är det!
har varit en skön tripp med hjärtat till ödemarken, helt klart! skönt att komma bort från allt, för att inte säga - skolan -
verkar inte ha missat något, åh skönt är ju det! lite skoterkörning. filmmys och härliga stunder har vi hunnit med. sånt där som förgyller vardagen, sånt där som gör att jag bara älskar dig med och mer. ja, sånt där bra!!

väl hemma så var allt lugnt. jobbade igår, tack för 1300 kr. det sitter fint såhär inför balen måste jag medge.
blir mera jobb i veckan, hejja hejja! skolan idag var inte värt, skulle ha stannat hemma i sängen istället. men tar mig iaf hem en stund idag, hälsa på familjen, var ju ett tag sen man träffade dom nu! blir fint. funderar på att köpa nya löpardojjor - kan vara dags och behövligt för mina knän! får se om jag får med mig mammsen. hårfärg ska jag också inhandla - inför balen! kika på saker till tårtan jag ska baka till mamma vore ju inte helt fel heller. som sagt, morsdag snart!

senare ikväll blire att studera jespers träning, hoppas jag inte fryser ihjäl bara! någon ledarskapsuppgift som måste göras - yeah right. får se om det bli en löptur eller nåt i den stilen innan jag utsätter mig själv för att frysa ihjäl under en lång och troligast tråkig fotbollsträning. aja, bli fint till slut. får väl längta efter en värmande dusch eller mysigt filmtittande ikväll. kommer bli bra.

redovisning imorgon - hej hopp vad jag inte taggar det. men, det ska göras och sen äre gjort. no more redovisning för mig nå mer innan studenten! tack tack! det gillas. jobbet imorgon längtar jag typ till, galet. me like pengar! undra vad jag ska få göra imorgon, nåt skoj blire säkert. byta gardiner? städa? tvätta bilen? ah, lär bli slappt hur som helst! och som sagt - pengar!

sista lektionrn nu - sen prommis hem.
slappt, men tråkigt.

L0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback