över förväntat!

mobilen ringer. ett hemnummer. ska jag svara? vem vill mig något nu, 20.12 en onsdagkväll. inget nummer jag känner igen. orkar inte prata med någon. men svarade ändå. åh vem var inte på andra sidan, om inte sommarens räddning? äntligen kanske jag har fått mig ett sommarjobb!! vore inte helt fel, även om jag sett framemot en lugn sommar med lite ströjobb. ialla fall, killen som ringde var från tjänstepartner och ville att jag skulle komma på intervju för ett städjobb. hoppas verkligen att man kan få göra nå timmar i sommar. vore perfekt! heltid för hösten? ehm ja tack. bättre än inget och bättre att ha nåt i väntan på något annat!
time will tell, but I´m happy.

tillbaka ut på altanen, med ett glas vin i handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback