lyckliga stunder

ååh, äntligen är den efterlängtade helgen här!!
underbart skönt.

långledigheten började med sol och grillunch.
valborgskvällen tillbringades med familj och vänner, sådär som alltid.
en slapp och skön kväll.
igår var även den dagen jag och jesper varit tillsammans i  månader.
passade på att ge han blommor och ett kort, bara sådär lite gulligt.
blev inget speciellt igår, eftersom att det var självaste valborg.

idag har vi slappat järnet! varit förbi på stugan och bara myst!
sådär som man borde få göra en dag varje vecka. bara vara.
idag till middag slog vi till och gjorde biffar - inte dåligt utav oss måste jag säga!

igår fick jag äntligen börja läsa min efterlängtade bok - livstid.

vill bara dra ett streck över månaden som varit - usch vilken jobbig tid.
vill bara se framåt och leva så som vi lever nu.
såhär jättebra och älskvärt.

nej, dags att ta tag i bakningen, här ska bli äppelpeppelpaj!

L0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback