äntligen fredag

jag säger då bara det, äntligen fredag!

slapp dag med prommis med brullan, en lektion, sen glass på stan.
hello sunshine! på med spanarbrillorna!

" det börjar ju bli seriöst..."
ja, jo det börjar ju det.
har som inte tänkt på det, tiden har bara susat iväg.
men inte klagar jag inte.

dagens horoskop;
En nu bekantskap kan spela en allt större roll i ditt liv.
Se till att du tar hänsyn till den här personen.

- låter ju lovande -

hämtade mina handskar idag som jag ska ha på balen.
rosenröda, enormt vackra!

har fixat det mesta till balen nu;

klänning
skor
smycken
handskar
väska
sjal
håruppsättning
smink
biljetter

saknas bara en sak nu, bil !!
måste se till att lösas här i veckan, annars får vi hitta på nå skojjsigt!

får se vad kvällen har att erbjuda.
kubb med brudarna eller myskväll i soffan.
är ju trots allt "så ska det låta"

ååh, skönt med helg!
hoppas vädret håller i sig.

går bara nu och hoppas på att resan till lainio blir av på tisdag.
vore underbart skönt. vore underbart härligt.

L0ve

Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt uppdaterat här!

2008-05-18 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback