det är över nu...

det är över nu...
låten som nynnades på studenten
ja, det är över nu
- ingen mer skola
- ingen mer sm3fvb

det är fasen sorgligt!
kommer sakna alla
nog för att vi kommer ses
men inte på samma sätt
inte som en klass
inte som sm3fvb

men det är klart vi ska ses!
i sommar blire fetfesten!

________________________

nog om detta
sommaren har inletts med stugan
du och jag hjärtat - kan det bli bättre?
skönt med avkoppling och ensamhet

idag blev det stan, storshopping!!
- bh
- klänning
- leggings
- cafélatteglas
- tröja
- "jag har aldrig" - kortlek
- tavla

osv osv osv...

har kommit på att jag är sjukt kär
hela dagen har vi gått i "flytta ihop" tankar
det vi köpt och vill köpa till vårat lilla krypin
än är det inte klart, men jag hoppas vi snart hittar nåt.
vore great
vore underbart

tänk, bara du & jag
mmm...

L0ve

________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback