stress och press

nu är det bevisat
hinner inte ens ta mig tid att tända adventsljuset??
vad händer, var är vardagen påväg?

eller är felet att man aldrig hinner vara hemma
känna den där lugna och rofyllda julkänslan?
ikväll är målet att tända ljuset och tillbringa
kvällen att mysa med ljus och pepparkakor
hoppas jag
om man nu har den ron efter ett träningspass?

men ikväll, ikväll då blir det inget bakande,
det är en sak som är säker!!
ska istället ladda upp inför helgen då det
blir lite mer julbak,
det är ju så mysigt!





julen är allt mysig

________________________________________________________________

L0ve

________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: linn

hej! :) jo jag fick smset, var bara tvungen att kika schemat! jag jobbar till 1930, stan har öppet till 2000 på torsdag.. vilka är det som kommer? vore toppenkul! :)

2008-12-08 @ 10:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback