brunnit

ja, dagens ord är nog
brunnit

"fan det måste ha brunnit där ute!
men va, var har det brunnit?
men för tjejen där ute!
men va, Anne blir väl aldrig arg?"

åh, neh det hade inte brunnit,
vare sig på riktigt eller inom mig
var bara det att jag var lite städsugen
så, ja jag vände i princip upp och ner på
hela lagret, sorterade om alla saker,
mestadels även i storleksordning eller färg
sopade och putsade, torka och damma
klart det blev rent
klart att anders trodde jag fått nå fnatt
men det var bara städglada Anne som var i farten
klart jag inte var arg,
för det kan jag nog inte vara
ni är allt för gulliga ni!

som sagt var
stör inte en kvinna som städar
låt henne jobba på medan orken finns
det kan ju inte bli sämre

hade samma städil igår hemma
fick lite gjort som sagt
rensa i skåp och lådor på onödigt skräp
tror jesper blev lite less på mig,
eller som sagt även han trodde jag fått nå fel
men jag var bara lite städsugen =)

blev lite bak också, förstås
saffransskorpor, mumma

lev och må

________________________________________

L0ve

________________________________________

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tagga fredag babe! :D

2008-12-10 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback