äntligen

äntligen
äntligen har jag lyckats tända advensljusen
det är ju så mysigt
det är ju så mycket jul över det hela

helgen har gått fort
middag i holmsund
jobb
stugmys
julmarknad
söndagsfika
tvätta
baka
film

ja, nog hinner man en hel del ändå
men man skulle vilja hinna så mycket mer
förr har jag hatat lata dagar, då man inget gör
sådär känna ångest för att en dag bara gått
men nu längtar jag till lugnare tider
en dag då man inget gör
finns dom fortfarande?

håller på med kokboken också
tryckning i veckan
blir toppen!

annars går veckan åt till träning, baka, mysfika med tjejerna, julmarknad, konsert, julbord,....
ja, inte blir det då någon lugn vecka kan jag lova!
här ska saker ske!

puss på er!

___________________________________________________________________________

L0ve

___________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback