strumpbyxorna på

ja. det är klart det hör till, våren är här och sommaren kommer med stora kliv.
klart att strumpbyxorna ska på då :)
men - dom är inte så lätta att få av sig i en bil...jaja, inga fantasier här nu, menar att det inte är lätt att byta om från vanliga kläder till träningskläder i en bil..jag och sara var nämligen ute och gick en sväng idag, riktigt skönt :)

nu ikväll äre mammaanne som gäller, hämtat barnen på dagis, lagat middag och varit ute en sväng. gått runt i ersmark och lärt joel cykla, ååh, han är så söööt och duktig! alva med för den delen. joel var väl mindre söt idag, kom in och sa att han kissat ner sig - bara att ta nya tag! tur man är duktig! det höll ju till och med du med om! ;)

ikväll blire slappt, lika slappt som igår.
orkar inte med nå mycket just nu, känner mig rätt sliten och trött.
projketet tar död på mig, men är snart klar så.
ska gå igenom rapporten ikväll, sen så!!

lämnade in kokboken på tryckning igår - kommer ha ont i magen tills på fredag då jag får hämta den, iiie spännande!

orkar inte se dig gråta mer,
orkar inte gråta mig till sömns mer.
vill ha det bra igen, snälla.
älskar det vi har just nu, orden du sa igår.
de värmde mitt hjärta.
gillar inte när vi har det dåligt, då vi kan ha det så bra.
då vi kan ha det som vi har det nu.

gillar livet nu
gillar att solen lyser upp dagarna
det gör att man ler

L0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback