smärtan som trots allt finns där

idag har det typ varit skoj att vara i skolan.
sådär roligt slappt på nå vis.

annars känns allt som en enda röra.
försöker hålla det inne, men tror det syns.
den där smärtan som trots allt finns där.
vet inte vad jag ska göra för att trösta mig själv heller?

ikväll blir det ialla fall träning,
stepdance och core - det gillas!

längtar tills imorgon, då är det helg.
ska bli så sköönt!

en rolig grej som hände i förrgår var att Jesper skulle visa mig lite kartor på Eniro över hans morfars hus ute i ingenstans. efter att vi kikat på flygfoto över huset och byn, bad jag Jesper titta om man kunde se mitt hus också på dom där bilderna. Jesper förklarade att bilderna var mycke bättre och tydligare över Umeå än över Laino. Jag skämtade och sa att man kanske till och med ser så bra att man ser mig ligga naken och sola på gården. vi båda började skratta åt tanken och vad tror du händer, jo på bilden över mitt hus ser man en brun liten fläck på gräsmattan. det är inte vilken fläck som heslt, utan det är en anne nilsson som ligger och solar på gården - trots allt inte naken då da, men ändå! vad är oddsen att jag ligger och solar just då bilden tas. Kanske är ett bevis på att jag solar rätt ofta och visst - me like it!! kanske en liten varning på att man kan göra annat än att sola, en varm sommardag. men vem älskar inte att få ligga och läsa en bra bok i solstolen! om inte du, så jag!

denna dag kommer bli lång....

L0ve

Kommentarer
Postat av: joli

haha ändå kul anne, och typiskt! men vad är oddsen egentligen?
vart har du varit på intervju?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback