life

ååh, beklagar mig verkligen varje gång jag loggar in på bloggen att jag måste ta tag i skrivandet, men det är som om jag aldrig tar mig tid till att göra det. eller det kanske är så att det inte finns någon tid till det....

annars är allt bra, lite less till och från men.
thailand var guld - det är alltid guld värt.
där finns inga måsten, inge krav - det är där det är lätt att leva.
önskar livet här hemma också skulle kännas så, sådär enkelt och lätt.
det är tur att jag har världens bästa och underbaraste pojkvän som finns vid min sida då livet bara känns hopplöst. de dagar man bara vill krypa längre och längre ner under täcket och önskar att det vore en ny dag. de dagar man önskar aldrig hade kommit. men livet är till för att leva, åh då måste man ta sig igenom alla dagar också. that´s life.
skolan rullar på, just nu äre slappt, men projektet tär lite...men börjar se slutet. känns great!
ska bli så galet skönt när allt är över.
längtar tills balen också, åh studenten! önskar tiden kunde gå lite fortare...

har kommit igång med träningen nu, är ute och går mer eller mindre varje dag, så underbart!

annars är man väl världens lyckligaste...

nu ska jag gå och puss på min underbara jesper.

L0ve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback