forZa

idag har jag varit duktig.
skolan gick fint, jobbade till och med över, vilket resulterar i att man slutar 9.30 imorgon!
blir dock en intervju först, sen iksu med favoritbruuden! blir kanon!
sen hem och pillra på med kokisen, börjar se slutet, men på nått sett så tycker jag att det alltid finns något att pillra på med, som om jag aldrig kommer lyckas bli klar. känns som om jag aldrig kommer bli nöjd, men men, that´s me! gjorde klart framsidan idag iaf, me like it! gäller bara att ta tag i det imorgon så kommer detta bli great!!!

ForZa var dagens höjdpunkt! grymt skoj med lite varierad träning måste jag säga! men jag lääär ju ha träningsvärk imorgon i hela överkroppen, men det gillas! blir nog mera ForZa här framöver!


image17


älskar dig hjärtat


L0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback