en solig onsdag

tror jag aldrig haft så ont i magen så som jag hade igår,
galet vad ont man kan ha! kom fram till att jag och jesper måste ha förväxlat våra kaffekoppar, vilket innebar att jag drack upp en halv kopp kaffe med mjölk i. aj! men gjort är gjort och såhär i efterhand är det bara att lida.

idag blev det åter en slapp skoldag.
avklarat alla nk-uppgifter och hamnade i en skön grupp inför det nya grupparbetet. känns bra. hatar att hamna i en sämst grupp där man själv måste utföra allt jobb medans de andra sitter och tittar på, i bästa fall, om de inte passar på att ligga hemma i sängen. aja, det här kommer bli bra!

sen blev det iksu och efter det en sväng förbi ålidhem för att lämna min väska hos jesper så han kunde ta hem den . underlättade vandringen hem. gick genom ålidhem, längs älven in till stan, sen förbi draggen, genom haga och upp längs ök. skön tur en solig onsdag!

hoppas kvällen har att erbjuda nått skoj.
vet att PA-rapporten väntar men, finns nog nåt roligare att göra.

får se om det blir en löptur med hjärtat.

nu väntar lite kaffe och sen blire en sväng med jesper - ska köpa lite nya saker=)


L0ve

Kommentarer
Postat av: linn

vad mysigt de lät med långpromenad :)
tycker också att de känns bra med gruppen till nk:n. sjukaste vad dåliga grupper man kunde ha hamnat i..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback