a moment in time

helgen har varit GREAT! men fråga inte vad det specifika som var så great - är nog mest ett helhetsintryck.
fredagen var en lång och tråkig dag, men som avslutades med massa matlagning och trevligt sällskap, samt mys i soffan. en sån där perfekt fredagkväll. sen lördagen inleddes med shopping med hjärtat. hittade min studentkläning, så jag är nöjd!! skönt att få det avklarat.
sen på lördagkväll umgicks jag med min underbara lilla brulla, vi var bara hemma och hade myspys. bakade en kladdis, åt godis och pratade om livet. sånna där stunder som man saknar otroligt mycket. stunder som man måste ta vara på! stunder som gillas till tusen, bara för att hon är hon!
kvällen avslutades med 50årsfest med jesper inne i stan, blev lite väl sen, var inte hemma förrän efter fyra, lite smått drygt vilket resulterade i att vi inte klev upp förrän tolv på söndag.
söndagen bjöd på skitväder, men trots det passade jag på att gå 1.2 mil, vilket var skönt i efterhand. sedan var det das för födelsedagsmiddag hos kusinerna i brännland! trevligt att träffa dom.

helgen har som sagt varit skön, sådär lagom när det är sån stressig vardag....

L0ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback