roligt liv?

I veckan...

...ser jag självklart på o.c ååh, I really looove it !
...lyssnar på rixfm, och den nya låten, "värsta schlagern" ?!
...läser historian, usch fy blä !
...surfar på min blogg, älskvärd
...shoppar jag sockar, trosor, hårband och träningsbyxor ! me like it !
...äter, menar kanske, fikar (!) , testade på fikabufén med brudarna, mums !
...dricker extra mycket vatten efter all träning, det är nyttigt=)
...jobbar som barnvakt på torsdag 16.00 , pengar !
...tränar på Iksu, provade på Powerpasset, annars köra på i gymmet som vanligt=)
...bävar inför historiaarbetet, blir nog bra till slut. Frågan är vad jag ska hitta på att ge till min egna malin, som blir 18 på fredag ! något tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback