nya friska tag

idag var första dagen på vårterminen, känns bra ! jag är väldigt nöjd med kurserna jag har avklarat under den långa, mörka höstterminen. börjar se ljust på våren och den för med sig mycket fint. det här kommer bli bra!  gäller att ladda med energi redan från början så man orkar hela vägen ut. göra bort allt plugg som sakta läggs på hög. saker man inte tänker på som man kan göra bort redan nu....

idag har jag börjat med mitt steppass, det kommer bli skojj. antar att jag under veckornas gång kommer att skiva om det här passet, både ont och gott. kommer nog ta en hel del tid att genomföra...

sen har jag varit duktig (tycker jag) , har börjat skriva min CV och imorgon ska jag ringa lotten och fråga om hon kan hjälpa mig om hon har något jobb att erbjuda. kommer bli bra ! gäller bara att tro på sig själv ! :)


jag tror jag är kär i våren!  
men jag äääälskar sommaren, bara så du vet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback