blunda



 
•Blunda, vad ser du; allt men ändå inget. Så känner jag! Allting finns där, men ändå inte. Jag ser dig. Hon. Den. Men tittar jag riktigt noga, är allting svart. Ett enda mörker utan slut. När jag öppnar ögonen, är allt som förr. Lika trist. Om man bara skulle blunda, drömma sig bort. Skulle allt vara underbart. Där finns drömmar. Drömmar om de jag vill ha, men även om de jag aldrig kommer få. Det går inte att ljuga om sitt liv. Det går inte heller att blunda för sanningen. Våga se sanningen. Sanningen om verkligheten. Det som är mitt eget liv. Livet jag ska leva. Även om man vill, går det inte. Det blir inte bättre, det löser inga problem. De finns fortfarande där. Tro mig. Börja se, upptäck livet. Det du har, är ditt liv. Ditt och ingen annans. Lev det. Lev det på bästa sätt. Lev livet. Livet du ska leva •  @




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback