The day

Dagen har kommit krypandes.....men nu är det dags. Malin ska operera knät, känns hemskt att jag inte är hemma och sitter vid hennes sida. :/
Men jag är med henne ändå, i tankarna. Lämnar henne inte, bara för att vi är flera mil ifrån varandra. Finns inte en chans! Den här dagen behöver hon allt stöd hon kan få, och jag hoppas att all här hemma tar hand om henne=) min lilla siz!

Jag finns där för dig, du finns där för mig. Alltid


Jag tror på dig, vet att du kommer klara det. Kommer vara jobbigt från början, men då är det bara att du ringer till mig så ska jag göra dig glad igen. Vi kommer ju inte ses på ett tag nu, men ser framemot morgondagen då vi ska träffas=) kommer bli så bra!  lova ya!





Kommentarer
Postat av: Siz

Aw! Underbara syster :) vad som än händer vet jag att du finns där för mig. Det är den mest underbara känslan i världen :) pusss! (L)

2007-02-28 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback