fy på dig!

åååh, vad jag hatar mig själv för att jag aldrig tar tag i bloggandet!!!!
aja, bulgarien var ju mer än najjjjs!! underbar resa verkligen!
sommarlovet kom med en väldig fart, och har lyckats försvinna lika fort! galet!
i sommar har jag jobbat en hel del, solat de få dagar solen tittat fram, umgåtts mer vänner och festat!
det blev även en biltur ner till gbg, det uppskattades! jag lyckades även ta mig till gatufesten, riktigt lyckad kväll! annars tycker jag tiden har susat iväg och den årliga trippen till yran blev som vanligt bästa helgen på sommaren! mmoah, vad vi gillar det! galet! sen blev det en veckas återhämtning, sen var det dags för rix här hemma=) galet med folk i rörelse, men det gillar vi!

jag är nöjd med sommaren som varit och hoppas den ska fortsätta i samma takter. finns några gobitar kvar innan skolan drar igång...

men sommaren har haft sina jobbiga stunder också, stunder vi helst av allt vill glömma, men som alltid kommer leva kvar, tyvärr.
 

it´s not easy to be me!

puss

Kommentarer
Postat av: denkan

hej hej =)

2007-08-10 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback